یکشنبه ۱۰ تیر ۱۴۰۳ |۲۳ ذیحجهٔ ۱۴۴۵ | Jun 30, 2024
حجت الاسلام آشتیانی

حوزه/ معاون جامعه مدرسین با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی ۱۳ آبان، گفت: حضور مردم همواره خنثی کننده توطئه دشمنان بوده است.

به گزارش خبرگزاری «حوزه»حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی امروز در حاشیه راهپیمایی 13 آبان در گفت وگو با خبرنگار حوزه با اشاره به راهپیمایی باشکوه 13 آبان در قم، اظهار داشت: این حضور پرشور دانش آموزان به گونه ای بود که شاید بی سابقه ترین راهپیمایی 13 آبان بعد از پیروزی انقلاب اسلامی رقم زد.

وی با تاکید بر اینکه ملت ایران هوشیار است، ابراز داشت: استکبار از راه های مختلف به دنبال نفوذ است، اما حضور مردم در راهپیمایی 13 آبان، پاسخی کوبنده به اهداف استکبار بود.

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین با قدردانی از حضور پرشور مردم در راهپیمایی 13 آبان، گفت: حضور مردم همواره خنثی کننده توطئه دشمنان بوده و باید افتخار کرد که چنین ملت استکبارستیز و هوشیاری داریم.

حجت الاسلام والمسلمین آشتیانی با انتقاد از کسانی که فکر می کنند با تعامل با آمریکا و فعالیت های غربی مشکلات کشور حل می شود، ابراز داشت: اگر کسی واقعا تاریخ را مطالعه کرده باشد مشاهده خواهد کرد که انگلیس با ملت ایران چه کرد و تا چه اندازه از اموال و دارایی های مادی و معنوی کشور به یغما برد.

وی افزود: اشتباه می کنند کسانی که فکر می کنند با ارتباط و تعامل با آمریکا و سایر کشورها کشور بهشت می شود و فقر و بیچارگی از بین می رود، چرا که حاصل نفوذ و حضور آمریکا انگلیس در ایران فقر و عقب ماندگی بود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: کسانی که می خواهند با آمریکا و استکبار ارتباط برقرار شود، مطالعه و دقت و توجه ندارند.

معاون جامعه و مردم جامعه مدرسین در پایان خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب در سخنرانی های اخیر عمق فاجعه را درک می کند اما عده ای از ما توجهی نداریم.

انتهای پیام/ 313/33

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha